Het natuurbrandgevaar is het op dit moment code laden... in Arnhem.

35 jarig verjaardagsfeestje bij scoutinggroep Lido’76.

Scoutinggroep Lido ’76 geeft op zaterdagmiddag 11 juni de aftrap van hun feestjaar.

Al ligt de oorsprong van de scoutinggroep al in de jaren 1945-1946, door de fusie in 1976 tussen de jongensgroep Don Bosco en de meisjesgroep Rosa van Lima ontstond de scoutinggroep in zijn huidige vorm en op de huidige locatie (Veerpolderstraat 128a, Arnhem – Malburgen). En dat is dan ook het uitgangspunt geworden voor ons 35 jarig feestjaar.

Zoals een goed verjaardagpartijtje verlangt zal de middag gevuld worden met spelletjes, taart en ballonnen.

Na het Lido-Eendjes spel met alle jeugdleden (het Lido-eendje is onze mascotte) zullen we met de hele groep een fantastische Lido-feesttaart gaan versieren.

Daarna gaan we om 16.00 uur met alle kinderen, jeugdleden, kaderleden, vrijwilligers, ouders/ verzorgers en uitgenodigde oud-leiding en bekenden een vorkje prikken van deze heerlijke feesttaart.

De middag wordt voor de jeugdleden om 16.30 uur afgesloten met een echte ballonnenwedstrijd, waarna er voor alle aanwezigen natuurlijk nog de gelegenheid is voor het nuttigen van een hapje en een drankje.

Tot en met de zomer van 2012 zullen we tijdens diverse activiteiten stil blijven staan bij ons 35 jarig verjaardagsjaar. Alle activiteiten zijn op www.lido76.nl te volgen.

Ondanks de respectabele leeftijd van 35 jaar is scoutinggroep Lido’76 altijd nog aan veranderingen en vernieuwingen onderhevig.

Dat is dan ook de reden dat we met z’n allen op zoek zijn naar vrijwilligers (in allerlei soorten en maten!)

Nieuwsgierig? Kijk op www.lido76.nl

Over Tommy

Hallo daar! Ik ben de beheerder van de website! :D Af en toe zal ik stukjes plaatsen over activiteiten en programma's van Pivo, de speltak waar ik op dit moment bij zit! Daarnaast zal ik ook algemene groepsdingen plaatsen en de rest van de website bijhouden. Als je ook iets leuks hebt voor de website, laat me dit dan weten!
Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.

Zoek op de site!

Volg onze Tweets!